راهیابی دانشجوی رشته جغرافیا به مرحله کشوری المپیاد علمی دانشجویی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر مهدی مودودی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: خانم معصومه حسن زاده دانشجوی رشته جغرافیا دانشگاه بزرگمهر قائنات توانست در مرحله نیمه متمرکز المپیاد علمی دانشجویی منطقه ۹ که اردیبهشت ماه امسال برگزار شده بود رتبه ۴ را کسب کند و به مرحله کشوری این المپیاد راه یابد.

وی ادامه داد: مرحله منطقه ای بیست و هفتمین المپیاد علمی – دانشجویی سال ۱۴۰۱ با حضور دانشگاه های استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان طی روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری با شرکت دانشجویان دانشگاه بزرگمهر قائنات در دانشگاه بیرجند برگزار و خانم معصومه حسن زاده دانشجوی رشته جغرافیا دانشگاه با کسب رتبه ۴ در منطقه ۹ به مرحله کشوری راه یافت.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه ادامه داد: مرحله کشوری این دوره از المپیاد روز جمعه ۴ شهریور ماه سال جاری در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

روابط عمومی و معاونت آموزشی دانشگاه ضمن آرزوی سلامتی و کسب موفقیت های بیشتر برای این دانشجوی ساعی، این موفقیت را به خانواده دانشگاه بزرگمهر قائنات و به خصوص اساتید و مدرسین دلسوز و بزرگوار گروه‌ جغرافیا تبریک عرض می نمایند.