مراسم تکریم و معارفه مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، صبح امروز با حضور اعضای هیات رئیسه، رئیس اداره حراست و کارکنان اداره آموزش دانشگاه؛ از زحمات و خدمات دکتر حسین صفایی فر تقدیر و دکتر حسین حیرانی به عنوان سرپرست مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه معرفی شد.


دکتر سید احسان شکیب رئیس دانشگاه در این مراسم ضمن تشکر از زحمات دکتر صفایی فر در زمان تصدی مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی، کارکنان اداره‌ی آموزش دانشگاه را افرادی امین و دلسوز توصیف کرد و از زحمات ایشان به‌ویژه در دوران همه‌گیری کرونا تقدیر کرد.
وی آموزش را رسالت اصلی دانشگاه دانست و افزود:  تمامی حوزه های دانشگاه خدماتی را به دانشجویان ارائه می کنند تا رسالت اصلی دانشگاه که آموزش هست بتواند به درستی محقق شود.


دکتر حسین صفایی فر مدیر اسبق امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی گزارشی از عملکرد حوزه آموزشی دانشگاه ارائه کرد و از زحمات کارشناسان آموزش، مدیران گروههای آموزشی، حمایتهای ریاست دانشگاه و معاونت آموزشی و پژوهشی و همچنین همکاری سایر حوزه ها با آموزش تشکر کرد و برای دکتر حیرانی در جایگاه مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی آرزوی توفیق نمود.
در ادامه، دکتر حیرانی، سرپرست امور آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، ضمن سپاسگزاری از اعتماد ریاست و معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه، از زحمات دکتر صفایی فر قدردانی کرد.
وی اظهار داشت: مدیریت امور آموزش تلاش خواهد کرد تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود و تقویت برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در راستای توسعه و تعالی آموزش دانشگاه اقدامات اثربخشی انجام پذیرد.