پیام تسلیت رئیس دانشگاه در پی شهادت مرزبانان غیور سراوان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سید احسان شکیب، رئیس دانشگاه بزرگمهر قائنات طی پیامی شهادت پر افتخار پنج تن از سربازان مرزبانانی سیستان بلوچستان به ویژه استوار دوم شهید حسن بادامکی را تسلیت گفت.

متن پیام بشرح ذیل می باشد:


بسم رب الشهداء والصدیقین

«وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ»

حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جان فشانی و از خود گذشتگی مرزبانان شجاع و فداکار در راه تامین امنیت و آرامش هموطنانشان از جان عزیز خود گذشتند، که ملت شریف ایران با افتخار به نیکی از این عزیزان یاد خواهند کرد. 

بار دیگر شاهد بودیم فرزندی از  این خاک شهیدپرور به پیروی از شهدای سرفراز و برای حفظ امنیت و آرامش ایران اسلامی مظلومانه در خون خود غلطید که مصداق بارز جهاد در راه خدا بود.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این حادثه تروریستی و تسلیت ضایعه بزرگ شهادت ۵ تن از جوانان رشید ایران اسلامی بویژه همشهری عزیزمان استوار دوم شهید حسن بادامکی را به محضر خانواده گرانقدر ایشان، دوستان، همرزمان و مردم عزیز شهرستان قائنات  تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ علو درجات و همنشینی با ابرار و اولیا الهی را برای روح بلند این شهید عزیزمان خواستارم.

سید احسان شکیب
رئیس دانشگاه

مطالب مرتبط