همکاری عضو هیات علمی دانشگاه بزرگمهر در چاپ کتاب در انتشارات بین المللی Springer

 جناب آقای دکتر نعمت الله کدخدا استادیار دانشکده علوم پایه در چاپ کتاب " Mathematical Modeling and Computation for Complex Systems Methods of " که در انتشارات "Springer International Publishing" به چاپ رسیده است، همکاری داشته اند.

انتشارات Springer  (به طور مخفف) یک ناشر بین‌المللی است که کتب آکادمیک و مجلات تخصصی علمی، کتاب‌های الکترونیکی و مجلات مروری علمی، (STM) فنی و پزشکی را منتشر می‌کند؛ و مقر اصلی آن در برلین قرار دارد. انتشارات Springer پس از انتشارات Elsevier دومین ناشر بزرگ مجلات تخصصی دنیا است.

 

این کتاب شامل 16 فصل است که چندین موضوع جدید در زمینه مدل‌سازی ریاضی و محاسبات ارائه می‌دهد که به بررسی مدل‌های ریاضی و تکنیک‌های محاسباتی جدید برای مطالعه سیستم‌های مختلف می‌پردازد. کتاب حاضر یک منبع ارزشمند برای محققان و پژوهشگران در درک و مطالعه جنبه‌های مختلف مرتبط با ارتباط مفاهیم جدید ریاضی با سایر علوم می‌باشد.

با توجه به اینکه بیشتر مسائل در علوم مهندسی، ریاضیات و فیزیک کاربردی می‌توانند با استفاده از معادلات دیفرانسیل کسری بهتر مدل‌سازی شوند، در چند سال اخیر مطالعات زیادی در زمینه معادلات دیفرانسیل کسری انجام شده است. اما مطالعات انجام شده در زمینه سیمتریهای لی برای این نوع از معادلات محدود می‌باشند.

در بخشی از کتاب، گروههای لی را برای مطالعه معادلات دیفرانسیل جزئی با مرتبه کسری و ضرایب متغیر با استفاده از تعریف مشتق کسری ریمان-لیوویل به کار برده شد. به کمک این روش بسیاری از جواب‌های تحلیلی این نوع از معادلات بدست آورده شده است.

مديريت پژوهشي دانشگاه بزرگمهر قائنات اين موفقيت را به نویسندگان این کتاب و خانواده دانشگاه بزرگمهر قائنات تبريك عرض نموده، از خداوند متعال موفقيت روز افزون اين عزيزان را مسئلت مي‌نمايد.

 

Mathematical Modeling and Computation for Complex Systems Methods of

برای خرید این کتاب از انتشارات Springer به این لینک مراجعه نمایید.