تفاهم‌نامه بورسیه صنعتی بین دانشگاه بزرگمهر قائنات و شرکت اکسیر صنعت باختری امضا شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در راستای اجرایی سازی سیاست های راهبردی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص حمایت از اشتغال دانش آموختگان دانشگاه ها، دکتر سید احسان شکیب رئیس دانشگاه بزرگمهر قائنات و مهندس افشین زارع مدیر عامل شرکت اکسیر صنعت باختری، تفاهم‌نامه ای در راستای بورسیه دانشجویان دانشگاه امضا کردند. 
دکتر شکیب ضمن ابراز خرسندی از شرایط فراهم شده برای امضای این تفاهم نامه، از حمایت های شرکت اکسیر صنعت در تجهیز مرکز کار آفرینی دانشگاه تقدیر و تشکر کرد. 
وی در ادامه  به طرح بورسیه صنعتی اشاره کرد و افزود: با رایزنی ها دفتر کارآفرینی، نوآوری و ارتباط با صنعت دانشگاه که با صنایع شهرستان داشته اند، تعدادی از نو دانشجویان این دانشگاه در گروه های علوم انسانی و فنی و مهندسی با حمایت های بنیاد ملی نخبگان در قالب طرح بورسیه صنعتی، بورسیه می شوند.
دکتر شکیب با اعلام اینکه در این تفاهم نامه دانشجویانی که بر اساس سوابق تحصیلی نیز پذیرش شده اند مورد توجه قرار گرفته اند گفت: در این تفاهم نامه علاوه بر افرادی که با حمایت بنیاد نخبگان بورسیه می شوند تعدادی از دانشجویان رشته مهندسی مکانیک، عمران و حسابداری بورسیه خواهند شد.

مهندس افشین زارع مدیر عامل شرکت اکسیر صنعت باختری نیز ضمن ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه بر اهمیت ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه با صنعت و تاثیر ارزشمند آن در رونق علمی و توانمند سازی صنایع تاکید کرد و اظهار امیدواری نمود که این اقدامات در بالابردن انگیزه دانشجویان و جدیت در امر تحصیل و فراگیری مهارت های لازم موثر باشد.

در پایان طرفین تفاهم نامه بورسیه صنعتی را در 5 ماده و 1 تبصره را امضا کردند.