جشن تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه برگزار گردید

روز دوشنبه 22 آذرماه  همزمان با هفته پژوهش، مراسم  تجلیل و تقدیر از پژوهشگران برتر با حضور دکتر شکیب رئیس دانشگاه، دکتر مودودی معاون آموزشی و پژوهشی، دکتر کهن ترابی معاون دانشجویی و فرهنگی، اعضای هیئت علمی و یاوران علمی واحدهای پژوهشی و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در ابتدای مراسم، دکتر شکیب ضمن عرض خیرمقدم و خوش‌آمدگویی خدمت همکاران حاضر در جلسه، از تلاش‌های معاون، مدیر و یاوران علمی واحدهای پژوهش و فناوری اطلاعات دانشگاه قدردانی نمود. ایشان در ادامه فرمودند: سمت و سوی پژوهش دانشگاه میبایست ایجاد تعامل با جامعه و صنعت باشد و با این رویکرد آیین نامه های ارتباط با صنعت، تخصیص پژوهانه و تشویق فعالیت‌ها مورد بازبینی شورای پژوهشی دانشگاه قرار گرفته است.

در ادامه جلسه دکتر بقراطی مدیریت پژوهشی و فناوری اطلاعات دانشگاه به ارائه دستاوردهای دو بخش پژوهشی و فناوری اطلاعات پرداختند.

 

در بخش تجلیل از پژوهشگران برتر

دکتر علی محمدیان عضو هیات علمی گروه فقه و حقوق اسلامی موفق به کسب رتبه اول پژوهشگر برتر دانشگاه،

دکتر میثم کهن ترابی عضو هیات علمی گروه فقه و حقوق اسلامی موفق به کسب رتبه دوم پژوهشگر برتر دانشگاه و

دکتر نعمت اله کدخدا عضو هیات علمی گروه ریاضی موفق به کسب رتبه سوم پژوهشگر برتر دانشگاه گردیدند.

در بخش دانشجویی نیز محمد اسکندری دانشجوی گروه مهندسی مکانیک برای ساخت دو دستگاه راکتور ساخت بیودیزل با قابلیت کنترل دما و دور و دستگاه پایدارکننده دمای سیال (circulator)، محمد ایزدبخش دانشجوی گروه جغرافیا برای چاپ مقاله با عنوان "شناسایی عوامل موثر بر وفاداری گردشگران به اقامتگاه‌های بوم‌گردی (مورد مطالعه: اقامتگاه‌های منتخب خراسان جنوبی) " در نشریه "جغرافیا و توسعه ناحیه‌ای" و میترا لطفی دانشجوی گروه فقه و حقوق اسلامی برای چاپ مقاله با عنوان "اعتبارسنجی مبنایی حکم عدم قصاص قاتل عاقل در قتل مجنون" در نشریه "مطالعات فقه اسلامی و مبانی حقوق" مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

در انتهای جلسه نیز نشست صمیمی اعضای محترم هیات علمی با مدیر پژوهشی و فناوری دانشگاه و یاوران علمی واحد پژوهش برگزار گردید.