اطلاعیه مهم برگزاری آیین معارفه نودانشجویان 1401 دانشگاه بزرگمهر قائنات

     ضمن تبریک مجدد به نودانشجویان گرامی بابت قبولی در دانشگاه بزرگمهر قائنات،  به اطلاع نودانشجویان سال 1401 "کارشناسی پیوسته" این دانشگاه می‌رساند، آیین معارفه نودانشجویان با عنوان "فصلی نو" از ساعت 16 دوشنبه 1401/07/18 در محل باغ تالار پیانو با حضور هیئت رئیسه  و مدیران دانشگاه و نشست نودانشجویان با مدیران گروه های آموزشی مربوطه و همچنین اجرای برنامه متنوع هنری برگزار خواهد شد. لذا نودانشجویان عزیز لازم است موارد زیر را به دقت مطالعه و مورد توجه قرار دهند:

  • همانطور که ذکر گردید با توجه به بیان نکات مهم آموزشی توسط مدیر امور آموزشی و نشست نودانشجویان با مدیران گروه های آموزشی مربوطه حضور در این آیین برای تمامی نودانشجویان کارشناسی پیوسته ورودی 1401 الزامی است. در صورت عدم حضور در این آیین، کلاس‌های ساعت 16 تا 20 تاریخ مذکور برای دانشجویان به عنوان غیبت لحاظ شده و همچنین در صورت بروز هرگونه مشکلات آموزشی در طول تحصیل- ناشی از عدم حضور در آئین مذکور - دانشگاه هیچ گونه مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت.
  • در صورتی که تا قبل از ساعت 8:30 صبح دوشنبه 1401/07/18 عدم امکان حضور نودانشجو به دلیل مشکلات خاص (بیماری با گواهی پزشک معتمد دانشگاه و یا بستری) به کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به شماره تماس 05631006321 و 05631006323 اطلاع داده نشود، مبلغ معادل 1.000.000 ریال به عنوان بدهی دانشجو به دانشگاه برای وی لحاظ خواهد شد و دانشگاه حق دارد مطالبات خود را در این خصوص به هر نحو ممکن از دانشجو دریافت نموده و یا از دانش آموختگی وی ممانعت نماید.
  • با توجه به شروع مراسم در ساعت 16، سرویس رفت راس ساعت 15:30 از محل سراهای دانشجویی کوثر و دکتر شریعتی، نودانشجویان عزیز را به سمت محل برگزاری انتقال خواهد داد. حضور دانشجویان حداقل 5 دقیقه قبل از حرکت در محل سوار شدن ضروری است.
  • با توجه به اینکه آیین معارفه نودانشجویان جزو آیین های رسمی دانشگاه است، رعایت پوشش و شئونات دانشجویی و اسلامی برای تمامی شرکت کنندگان الزامی است و از حضور شرکت کنندگان با ظاهر غيرمتعارف جلوگیری خواهد شد.
  • به همراه داشتن کارت دانشجویی برای ورود به آیین الزامی است. دانشجویانی که هنوز کارت دانشجویی خود را تحویل نگرفته اند در اسرع وقت به کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مراجعه فرمایند.
  • با توجه به صرف شام پس از برگزاری آیین معارفه، ضروری است نودانشجویان گرامی رزرو نوبت شام تاریخ مذکور را حذف نمایند.
  • نودانشجویان محترم توجه داشته باشند هر گونه تصویربرداری و فیلمبرداری از آیین معارفه ممنوع می باشد.