وام های دانشجویی تا اواخر تیر ماه پرداخت می شوند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تاکید کرد که وام های دانشجویی تا اواخر تیرماه پرداخت می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان؛ نشست صمیمی رئیس صندوق رفاه دانشجویان و معاونین با جمعی از مسئولین دانشگاه صنعتی کرمانشاه در این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای نشست، دکتر علیرضا دودمان تیپی، رئیس دانشگاه کرمانشاه، حضور مسئولین وزارت عتف در دانشگاه ها را نقطه عطفی در شناسایی و مرتفع کردن مشکلات دانشگاه ها قلمداد کرد.

وی در ادامه یکی از مهمترین دغدغه های حوزه دانشجویی دانشگاه را نبود خوابگاه عنوان کرد و در این زمینه تاکید کرد: قطعا وجود خوابگاه به عنوان اساسی ترین رکن، برای هر دانشگاهی به منزله حیات است.

دکتر گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای فرهیخته و جوان دانشگاه صنعتی کرمانشاه، این دانشگاه را دارای عملکرد و پیشرفت مناسب عنوان کرد.

وی به سفر ریاست جمهور به استان اشاره کرد و از مسئولین دانشگاه خواست که با مغتنم شمردن این فرصت مشکلات خود را به رئیس جمهور ارجاع دهند.

در حاشیه این نشست، دکتر گنجی به نحوه ثبت نام وام های دانشجویی و اولویت بندی آن ها اشاره و تاکید کرد: در وام های دانشجویی اولویت با دانشجویان کم بضاعت است و دانشجویان کم بضاعت اما مستعد  کسانی هستند که با وجود همت بلندی که در تحصیل دارند، نمی توانند از عهده هزینه های تحصیل خود بر بیایند و تحصیلات خود را به پایان برسانند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان خاطر نشان کرد: تمام وام های دانشجویی تا اواخر تیرماه پرداخت خواهند شد.

دکتر گنجی در خاتمه تاکید کرد که مسئولین وزارت عتف بدون شک حامی دانشگاه های جوان هستند و تمام توان خود را در مرتفع کردن مشکلات آن ها به کار می گیرند.

منبع : روابط عمومی صندوق رفاه ۱۴۰۱