لیگ فوتسال دانشجویی شهید مصیب صحتی

اداره تربیت بدنی دانشگاه بزرگمهر قائنات با همکاری بسیج دانشجویی پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌نماید:


لیگ فوتسال دانشجویی شهید مصیب صحتی
ویژه دانشجویان پسر دانشگاه بزرگمهر قائنات


با بیش از 35 میلیون ریال هدایای نقدی

مهلت ثبت‌نام: شنبه 1401/07/30

هزینه ثبت‌نام: هر نفر 20 هزار تومان

برای ثبت نام می‌توانید به دفتر بسیج دانشجویی پیامبر اعظم(ص) واقع در طبقه همکف دانشگاه مراجعه نموده و یا با آقای خلیلی به شماره 09154974404 و یا آقای جمشیدزاده به شماره 09145341567 تماس حاصل نمایید.


گروه‌بندی و قرعه کشی بازی ها: با حضور تنها یک نماینده از هر تیم یکشنبه 1401/08/01 ساعت 12 ظهر- اتاق جلسات دانشگاه


افتتاحیه مسابقات: دوشنبه 1401/08/02 - ساعت 20:30

سالن مجموعه سرپوشیده ورزشی دانشگاه بزرگمهر قائنات


اختتامیه مسابقات در آذرماه 1401 برگزار خواهد شد.


توضیحات ضروری:

- این مسابقات ویژه دانشجویان پسر دانشگاه بزرگمهر قائنات تدارک دیده شده است و از شرکت دیگر بازیکنان ممانعت به عمل خواهد آمد.

- تیم ها 8 نفر بوده و در زمان ثبت نام، هر تیم علاوه بر انتخاب یک نام، یک نفر را از میان خود به عنوان کاپیتان و نماینده تیم معرفی می‌نماید.

- مسابقات به صورت دوره ای برگزار خواهد شد.

- مبنای برپایی مسابقات، به حدنصاب رسیدن تعداد تیم های شرکت کننده می‌باشد و در صورت عدم برپایی، هزینه ثبت نام عودت داده خواهد شد.

- در صورت حضور حداقل 4 تیم و تا سقف 6 تیم، تنها تیم اول مسابقات تجلیل خواهد شد؛ در صورت حضور بیش از 6 تیم تا سقف 8 تیم، تیم های اول و دوم و در صورت حضور بیش از 8 تیم، تیم های برگزیده اول، دوم و سوم تجلیل خواهند شد.

- تمامی بازیکنان ملزم به ارائه اصل کارت دانشجویی بوده و بدیهی است در صورت عدم ارائه کارت دانشجویی در هریک از مراحل ثبت نام، پذیرش و مسابقات، مسئولیت عواقب آن، نظیر برکناری از مسابقات بر عهده ثبت نام کننده بوده و هیچ گونه استرداد وجهی صورت نخواهد پذیرفت.

- تنها دانشجویان پسر دانشگاه بزرگمهر قائنات با به همراه داشتن کارت دانشجویی، امکان تماشای مسابقات را داشته و از حضور سایرین ممانعت خواهد شد.