آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر برگزار شد

آیین تجلیل از پژوهشگران وفناوران برتر دانشگاه بزرگمهر قائنات شامگاه دوشنبه، 21 آذر ماه با حضور اعضای هیات علمی، کارکنان اداره فن آوری اطلاعات و مدیریت پژوهشی دانشگاه برگزار شد.
دکتر قصابی مدیر امور پژوهشی دانشگاه در ابتدا ضمن تبریک هفته پژوهش به تشریح فعالیت های پژوهشی در سال گذشته و تغییرات آیینامه ها در راستای ماموریت های دانشگاه پرداختند.
وی در ادامه صحبت های خود نحوه انتخاب پژوهشگران برتر دو دانشکده مهندسی و علوم انسانی را برای حاضرین توضیح داد.
.دکتر مودودی معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه در این مراسم با تبریک هفته پژوهش و فناوری از زحمات اساتید و کارکنان دانشگاه در زمان آموزش غیر حضوری تشکر کرد.
در ادامه این مراسم دکتر سید محمد جوادی مقدم عضو هیات علمی گروه مهندسی کامپیوتر و دکتر ملیحه آشنا عضو هیات علمی گروه حسابداری به ترتیب به عنوان پژوهشگران برتر دانشکده های فنی و مهندسی و علوم انسانی معرفی شدند.در بخش اساتید مدعو دانشگاه که در زمینه پژوهشی نیز فعالیت داشته اند از دکتر محمد مصطفی غفوریان، دکتر بهرامی و مهندس بدیعی در این بخش تقدیر شد.در ادامه مراسم از دانشجویانی که در راستای فعالیت های پژوهشی اقدام به چاپ مقاله نموده بودند تقدیر شد که در این بخش از دانشجویان آقای محمد علی اکبری، آقای اسماعیل جمعه زاده، آقای یوسف عظیمی یانچشمی، خانم بیتا مهدوی و خانم مریم براتی در رشته جغرافیا و آقای محمد باقر پاینده و آقای حسین عبادی نژاد در رشته مهندسی مکانیک تقدیر به عمل آمد. در حوزه تاسیس شرکت های دانش بنیان از دکتر بقراطی و مهندس فرهاد فخیم زاده بعنوان موسسین شرکت دانش بنیان زیست سوخت قهستان تقدیر شدو در پایان این مراسم از کارشناسان اداره فناوری اطلاعات، مدیریت پژوهشی و پژوهش یاران و کارشناس کتابخانه مرکزی دانشگاه تقدیر به عمل آمد.