اطلاعیه شماره 3 - حضوری شدن کلیه رشته های دانشگاه و تغییر زمان امتحانات پایان نیمسال

اطلاعیه شماره 3 : حضوری شدن کلیه رشته های دانشگاه و تغییر زمان امتحانات

 

پیرو اطلاعیه های قبلی مبنی بر برگزاری امتحانات پایانی کلیه دانشجویان به صورت حضوری و با عنایت به مصوبه نود و دومین جلسه شورای آموزشی دانشگاه، به اطلاع دانشجویان محترم و اساتید گرامی می رساند، ضمن برگزاری کلیه امتحانات پایانی نیمسال جاری به صورت حضوری، تمامی دانشجویان رشته های مهندسی عمران و حسابداری می توانند از 16 خردادماه در جلسات رفع اشکالی که گروه های آموزشی به صورت حضوری در دانشگاه برنامه ریزی نموده اند شرکت نمایند. ضمناً به جهت برطرف شده دغدغه دانشجویان در خصوص امتحانات پایان ترم، تاریخ شروع امتحانات نیمسال جاری همه رشته ها از 17 خرداد به 21 خرداد تغییر کرده است.

ضمناً با توجه به اینکه مهلت حذف درس به پایان رسیده است چنانچه دانشجویان رشته های مهندسی عمران و حسابداری تقاضای حذف درس دارند، حداکثر تا سه شنبه 17 خردادماه می توانند درخواست خود را از طریق سامانه فرم و درخواست عادی دانشجو(شورای آموزشی) مطرح نمایند تا پس از تأیید مدیر گروه مربوطه درس مورد نظر حذف گردد.

در خصوص خوابگاهها نیز به اطلاع می رساند پیرو هماهنگی های به عمل آمده، خوابگاه های دانشجویی از روز شنبه 14 خرداد آماده پذیرش دانشجویان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با امور خوابگاهها تماس بگیرید.

 

 

معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه بزرگمهر قائنات 8 خرداد 1401