بازگشایی حضوری دانشگاه

بازگشایی حضوری دانشگاه

به اطلاع اساتید گرامی و دانشجویان محترم می رساند با توجه به مباحث مطرح شده در جلسه وزير و معاونين وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با روساي دانشگاهها و ابلاغيه معاونت آموزشي وزارت عتف و همچنين با توجه به جلسه هيات رئيسه دانشگاه و مطابق مصوبات شوراي دانشگاه و شوراي آموزشي دانشگاه درخصوص حضوري شدن تدريجي كلاسهاي آموزشي، بدينوسيله مقرر شده است کلاس های دانشجویان دانشکده علوم انسانی (رشته های جغرافیا، حسابداری و فقه و حقوق اسلامی) ورودی 1398 و ماقبل آن، از ابتدای نیمسال آینده (دوم 1401-1400) به صورت حضوری برگزار شود. ضمناً برای دانشجویان سایر دانشکده ها متعاقباً تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به يادآوري است شروع كلاس هاي نيمسال دوم سال تحصيلي 1401-1400 روز شنبه 9 بهمن ماه 1400 خواهد بود.

براین اساس چنانچه دانشجويان مذكور قصد اسكان در سراهاي دانشجويي (خواهران، برادران) را دارند، ضروريست ابتدا در سامانه فرم، كارت دو دز واكسیناسيون خود را بارگزاري نموده و پس از تأييد كارشناس مربوطه نسبت به ثبت و ارائه درخواست خوابگاه از طريق پرتال پويا-امور دانشجويي- اداره خوابگاه –درخواست خوابگاه خود را ثبت نمايند.

دانشجویان می توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر درخصوص اسکان در سراهای دانشجویی با اداره خوابگاه تماس حاصل نمايند. 3-05631006312